Livrare & Retur

Livrarea produselor este gratuita.

Aveti posibilitatea de a alege daca doriti livrarea la domiciliu sau colectarea de la EasyBox.

Timpul de livrare este de 1-2 zile lucratoare, in fuctie de zona in care locuiti.

Da! Aveti la dispozitie 30 de zile pentru a returna produsul pentru orice motiv.

Pretul de transport al returului este suportat de catre noi.

Produsul trebuie sa fie returnat in cutia originala si sa contina toate piesele si accesoriile cu care a fost livrat.

In cazul in care doriti sa trimiteti produsul inapoi, va rugam sa ne trimiteti un e-mail cu numarul comenzii si adresa de la care doriti sa fie ridicat produsul de catre curier.

Unul din colegii nostrii va lua legatura cu dumneavoastra pentru a discuta timpul si data ideeal pentru ca produsul sa fie colectat.

Imediat ce primim returul la sediul nostru, unul din colegii nostrii il va inspecta pentru a determina daca produsul este in stare optima si data toate piesele si accesoriile sunt prezente.

Plata cu cardul - daca ati achitat comanda cu un card bancar, returnarea banilor se va face direct pe cardul cu care ati platit. Acest proces dureaza intre 3-7 zile lucratoare, in functie de banca de care apartine contul.

Plata ramburs - Daca ati achitat comanda prin plata ramburs, va vom contacta pentru a ne trimite detaliile contului bancar in care doriti ca banii sa fie restituiti. Vom avea nevoie de codul IBAN, numele complet al titularului contului si numele bancii. Imediat ce avem aceste detalii, banii vor fi in contul specificat in 1-2 zile lucratoare.

Instalarea & operarea statiei

Depinde de dumneavoastra. Daca considerati ca aveti cunostintele necesare pentru a instala statia de unul singur, o puteti face.

Noi recomandam instalarea de catre o persoana autorizata, cum ar fi un electrician. Din fericire instalarea statiei nu este una costisitoare si nu ar trebuii sa va sperie. Majoritatea electricienilor taxeaza cateva sute de Lei.

Pentru a conecta statia la aplicatia de mobil Tuya Smart, este nevoie de o conexiune Wi-Fi permanenta.

Asigurati-va ca telefonul mobil si statia de incarcare sunt conectate la aceeasi retea de Wi-Fi.

O serie de instructiuni complete despre cum se stabileste conexsiunea intre statie si aplicatie se gaseste in manualul de instructiune care vine cu statia.

Da! Aveti nevoie de o conexsiune Wi-Fi permanenta la care si statia si telefonul mobil sa fie conectate.

Securitate

Statiile sunt echipate cu tehnologia RFID.

Asta inseamna ca veti primi 3 carduri de acces, prin care puteti opri-porni statia.

Doar persoanele care detin acest card de acces pot folosii statia.

Sigur ca da!

Statia vine cu 3 carduri de acces care se folosesc de tehnologia RFID pentru a opri-porni statia.

Puteti imparti aceste carduri cu oricine doriti.